وتر

حكايتي مع الزمان – نوال الزغبي

كان ده كان كان اسمو حبيبي

ده كان كان يوم من نصيبي

بحب عمري معاه

مشوار اسمو الحياة

انا اللي بينكم هنا رضيت بالعذاب

لحد ما قلبي تاب ولا دقت يوم هنا

وانا ياما تحملت انا قشيت ولا اشتكيت

ولا جيت في يوم بكيت منو ليكم هنا

لا عتاب حيشفي جراح

ولا حيجيب اللي راح

دي حكايتي مع الزمان

رسملي على السما جنة فيها الهنا

وقال هنعيش هنا قلت احلوت سنيني

وبنالي من الخيال قصور من الامال

وقال ما فيش محال نمت وغمضت عيني

ومرت الايام وصحيت من الاحلام

ما لقيتش غير الام وعذابي مستنيني

وانا انا اللي بينكم هنا مش عارفة رايحة فين

ولا فاكرة جاية منين جانبي الطريق هنا انا

وانا ياما تحملت انا دموع ما تنتهيش

والام ما تتنسيش لو فات مليون سنة

لا عتاب حيشفي جراح

ولا حيجيب اللي راح

دي حكايتي مع الزمان

حكايتي مع الزمان

Remember: think and comment "out of the box"

